FAQ
Tak, wiemy że w naszym sklepie jest zatrzęsienie produktów. Jeśli nie jesteś w stanie wspomóc się zakładkami w górnej części strony, ani wyszukiwarką, skontaktuj się z nami, najlepiej drogą telefoniczną z uwagi na najszybszą reakcję obsługi, a w przypadku zamówienia, w którym nie zależy Ci tak bardzo na czasie - drogą mailową (info@przystanekpapierniczy.pl), lub wysyłając list na adres: ul. Michałowskiego 1/1a Sklep Papierniczy, 31-126 Kraków
W pierwszej kolejności dodaj produkt do koszyka. Będziesz miał opcję od razu przejścia do zamknięcia zamówienia, albo dalszego szukania produktów odpowiednich dla Ciebie. Pamiętaj, że te które pojawiły się w koszyku nie znikają i zawsze dotrzesz do nich klikając niebieską ikonę "koszyka" w prawym górnym rogu. Z tego poziomu zawsze możesz zmienić liczbę zamawianych produktów. Kolejne kroki to:
- wybór sposobu dostawy i płatności
- przekazanie nam adresu dostawy
- potwierdzenie, że wszystko się zgadza
Produkty wysyłamy przeważnie w ciągu 24h, więc już za chwilę będziesz cieszył się naszymi artykułami. Powodzenia.
Jeśli z jakiegoś powodu wolisz złożyć zamówienie telefonicznie to również mamy taką możliwość - skontaktuj się z nami.
Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zwrócić nasze produkty to oczywiście jest taka możliwość. Warunkiem jest to, że nie naruszyłeś/aś w żaden sposób elementów zamówienia. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie towaru na własny koszt. Jeśli produkt nie będzie nosił śladów otwarcia to zwrócimy kwotę zapłaconą za produkt. Zwracamy najniższe dostępne koszty przesyłki dostępne w naszym sklepie w przypadku naszego błędu w sprawdzeniu stanu lub wysłaniu nieodpowiedniego produktu.
Wysyłamy przesyłki przy pomocy kurierów InPost oraz DHL, oraz przesyłek paczkomatowych InPost. Dodatkowo istnieje możliwość odbioru produktów w punkcie sklepu (ul. Michałowskiego 1/1a w Krakowie).
Czas przygotowania w przypadku dostaw kurierskich to maksymalnie 48h (choć ogromna większość jest wysyłana w tym samym dniu co złożone zamówienie), natomiast w przypadku odbioru osobistego jest to 24h.
Z uwagi na wielkość niektórych produktów, nie jest możliwa wysyłka w normalnej cenie. W takim przypadku jedyna dostępna opcja transportu to "Odbiór osobisty".
W celu wysłania większej paczki, prosimy o kontakt na mail: info@przystanekpapierniczy.pl, aby obliczyć koszty wysyłki. Finalnie może okazać się, że koszt wcale nie będzie większy niż standardowy.
Typ przesyłki "Gabaryt" jest standardowo przypisany do produktów o dużym rozmiarze. Ze względu na rozmiar wysłanej paczki, koszty te są większe niż normalnie.
Jeżeli kwota zamówienia jest większa niż progi rabatowe, a rabat nie został przyznany, wynika to ze względu na ograniczenia w promocji niektórych produktów.
Produkty promocyjne, oraz niektóre kategorie są wyłączone z Rosnących Rabatów. Kategorie te są określone na naszym Blogu.
Jeżeli płatność za zamówienie nie została zaksięgowana, prosimy o sprawdzenie stanu konta oraz limitów bankowych. Jeżeli wszystko jest w porządku, prosimy o kontakt na mail info@przystanekpapierniczy.pl
Postaramy się jak najszybciej zweryfikować sprawę i wygenerować nowy link do płatności.
Tak, możemy wygenerować fakturę Proforma przed opłaceniem zamówienia. Należy po prostu zawrzeć odpowiednią informację w komentarzu do zamówienia.
Czy mogę otrzymać fakturę Nabywca/Odbiorca do zamówienia?
Tak, możemy wygenerować taki dokument. Prosimy jednak o oznaczenie odpowiednich danych w komentarzu do zamówienia.
Reklamacje i dostawa
Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zareklamować produkt to masz taką możliwość. Wystarczy, że wypełnisz dostępny na naszej stronie formularz i odeślesz go nam wraz z produktem.
Zachęcamy również wcześniej do kontaktu telefonicznego lub mailowego na dane kontaktowe dostępne na stronie. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację i rozwiązać problem.
Tak. Jeśli z jakiegoś powodu chciałbyś zmienić produkt na inny to masz taką możliwość. Zachęcamy wtedy do kontaktu telefonicznego lub mailowego (info@przystanekpapierniczy.pl). Postaramy się doradzić i zaproponować najkorzystniejsze rozwiązanie logistyczne. Jeżeli odeślesz nam produkt w nienaruszonym stanie to zamienimy go na inny. Zgodnie z zasadami w regulaminie odsyłasz do nas produkt na własny koszt.
Zachęcamy do kontaktu bezpośredniego.
Czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Dostawa paczki odbywa się zazwyczaj w terminie 24h od momentu złożenia zamówienia.
Aby nie wprowadzać klientów w błąd zawarliśmy jednak na głównej stronie informację o czasu nadania 48h (jest to czas dla produktów z kategorii Ceramika, oraz dla zamówień z dużą ilością produktów). Dostawa jest zależna od wielu czynników i nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w tych terminach.
Dopuszczamy zwrot produktów zakupionych na fakturę. Przed zwróceniem środków, potrzebujemy jednak potwierdzenie przyjęcia faktury korygującej, którą podeślemy po otrzymaniu towarów. Prosimy o oczekiwanie na kontakt z naszej strony w takiej sytuacji.
W przypadku zamówień, którym został naliczony rabat automatyczny, zwracamy koszt produktu pomniejszony o przyznany rabat. Jeżeli rabat ze względu na zwrot powinien być mniejszy (np. ze względu na zakres kwot rabatu), kwota zwrotu będzie odpowiednio mniejsza.
Jeżeli przy zakupie wykorzystali Państwo kupon rabatowy, przekażemy pomniejszony kod rabatowy za zwrócony produkt.
W przypadku zwrotu ze względu na błędny towar lub jego uszkodzenie, zwracamy kwotę dostawy w obydwie strony.
W sytuacji zwrotu produktu z własnej chęci rezygnacji z zamówienia lub jego części, zwracamy jedynie koszt dostawy w jedną stronę.
Zachęcamy do kontaktu przed wysłaniem zamówienia. Możemy wygenerować etykietę i przesłać ją Państwu, a następnie odpowiednio pomniejszymy kwotę zwrotu za zamówienie.